esmaspäev, 2. märts 2009

Kaasaskantav müsli

Ootasingi seda korda, et müslibatoonid tuleksid välja igati suurepärased, et miski maitse üle ei oleks ja et batoonid liiga kõvad ei tuleks jne. Täna oligi kõik ok ja lisan retsepti siiagi. Pärit raamatust Nigella Express.

1 purk kondenspiima, 450 ml korralikke kaerahelbeid (olen ise pannud veidi vähem ja lisanud siis ka paisutatud riisi), 200 ml kookoshelbeid, 150 ml (1 pakk lihtsalt) kuivatatud jõhvikaid, 200 ml erinevaid seemneid (kõrvitsa-, päevalille-, seesami-, ja õige pisut linaseemneid), 150-200 ml maapähkleid (neid olen veidikene purustanud).

Pane ahi sooja, 120 kraadi peale. Siis soojenda kondendspiim nt mõnusas sügavas teflonpannis. Lisa kõik ülejäänud ained ja sega hästi läbi. Pane ahjupannile küpsetuspaber ja vala müslisegu sinna peale. Lükka nt silikonlabidaga (sinna ei jää see kraam eriti kinni) ühtlaselt laiali, umbes 1-1,5 cm paksuselt. Küpseta 120 kraadises ahjus 50-60 minutit. Võta ahjust välja, lase 15 minutit seista ja lõika siis sellisteks tükkideks nagu soovid. Mina olen tavaliselt pakkinud küpsetuspaberisse.

3 kommentaari:

irmasista ütles ...

ma pakuks nimeks "taskumysli"

Anonüümne ütles ...

sul on väga armas lauakate, kui tohib küsida, kust sa sellise muretsesid?

ütles ...

Lauakate on pärit pärnu hemtexist.

Taskumüsli.. :)