reede, 26. märts 2010

Kaks lihtsat köögiviljarooga ilma täpse retseptita

Juhtus koju rohkem köögivilju sel nädalal, nii et olen teinud neid ahjus ja potis ja vormis :)

Täiesti uskumatult hea köögiviljahautise või ühepajatoidu saab siis, kui on kapsast ja peeti. Tapvalt hea, ma ütleks isegi, sest eile võtsin seda kaks korda juurde ja oleks veel tahtnud. Kõht oli nii täis, et isegi õlu mahtus napilt sisse :) Ühesõnaga parimasse ühepajatoitu läheb kõigepealt sibul ja kapsas, siis kaalikas, peet, porgand ja kartul. Mulle meeldivad juurikad suhteliselt suurte tükkidena. Natuke vett või puljongit. Lisasin ka pisut tomatipüreed. Soola ja pipart muidugi. Ka sorts Worcesteri kastet, aga ma ei tea, kas see maitset andis, väga vähe panin.

Kapsast tegin ka lihtsalt ahjuvormi, selle, nami-namist pärit retsepti järgi. Panin terve kapsapea, kaks sibulat, kaks küüslauguküünt, ühe purgitäie konservtomatit, ühte kuivatatud ürtide segu ja hiljem peale juustu. Puljongit ka natuke. Kõik vormi ja foolium peale. Küpses veidi üle tunni ja siis päris pehmeks veel polnud saanud. Sobiks täiuslikult kiluvõileivaga (rukkileib ja kilufilee).

1 kommentaar:

rele ütles ...

krt, jälle ma olen siin ja kõht on jube tühi. sa oled nii palju vahvaid sööke teienud vahpeal ja mul on kõht tyhi. see ei ole aus.