teisipäev, 23. märts 2010

Banoffee

Aeg ajalt pean ikka ja jälle nentima, et ei oska eriti hästi süüa teha. Mõned toidud tulevad ok-d, mõned päris head, aga tordivalmistamises olen ikka täiesti andetu. Ja uskumatu järjekindlusega. Ainult üks kord tuli mul tort suurepärane välja. See oli ema jõulupeole tehtud Mozart, loomulikult The Cook´s Bookis olnud retsepti järgi. Sellest raamatust õnnestuvad vist küll kõik toidud, no on hea raamat. Võin kiita iga kell :)

Banoffee torti olen ammu tahtnud teha, igasugused banaanidega magusad koogid on just minu maitse järele -rikkalikud ja rammusad. Kasutasin Good Foodist leitud retsepti, ainult et vahukomme ei lisanud. Dulce de lechet oleks võinud minu arust rohkem olla ja tordipõhja lõigud õhemad olla ja ilmselt oleks tulnud parem tort kui oleksin koogi lihtsalt tükkideks murdnud ja kausis vahukoore, dulce de leche ja banaanidega segamini seganud.
Ühesõnaga, maitsed olid head, aga tort kokkuvõttes polnud siiski päris õnnestunud. Kindlasti tuleb kellelgi paremini välja.


Kommentaare ei ole: