teisipäev, 4. november 2008

Olen nagu küll vahepeal süüa teinud, aga ma ei tea ise ka... äkki pole siis midagi nii metsikult head olnud?
Üks hea asi küll, pole varem sedasi valget kala teinud, aga The Cook´s Bookis oli nii, et kala maitsestati soolaga (no natuke soola peale ja siis hõõrud kergelt sisse kalasse), pandi ahjuvormi, maitserohelist peale (mina panin mingit valmis, kuivatatud ürtide segu, sest laiskus oli peal ja õue ei taht minna, kuigi mõned asjad endiselt kasvavad seal veel) ja siis valati sulatatud võiga üle. Ja ahjus 6 minutit. No minu kala ei olnud veel päras üles sulanud, nii et läks vist umbes 10-12 minutit. Jube hea jäi.

Lõppude lõpuks ostsin ka muffinipanni ära ja tegin kirsi-šokolaadimuffineid. Esimest korda selle nami-nami retsepti järgi, teisel korral sulatasin tumedat šokolaadi taina sisse ka ja panin võid, mitte õli. Täitsa mõnusalt šokolaadised, aga üldiselt see muffivärk mulle veel võõras.

Ja kolmandaks, käisin üle mitme aasta Piprapoes, Liivalaia tänaval. Ja seal oli oioioioioi...igasuguseid asju müügil. Nii et kui midagi vaja on, siis sealt saab :) Isegi palmisuhkur ja kinoa ja marineeritud laimid.. you name it - they´ve got it :) nagu öeldakse.

Kommentaare ei ole: