neljapäev, 27. november 2008

Porrusupp

Ei ole unustanud, et lubasin normaalse falafeli retsepti siia kirjutada. Varsti! :)
Aga siin on see supp, mida ma tegin esimest korda sel aastal Eesti aastapäeval, maitses tookord ülihästi ja oli üldse nagu rusikas silmaauku. Ootasingi juhust, et retsept ka siia üles riputada. Pilt ei tulnud hea, püüan siis millalgi uue panna, aga mingit aimu väljanägemisest ehk annab.

Porru-juustusupp niisiis Eesti Ekspressist, mina ei tea, kes selle välja mõtles.. Ja siis enam vähem minu sõnastuses:

1 porrulauk (tänases supis oli kaks)
50 gr võid
2 spl jahu
200 gr sulatatud juustu (mul vist oli esimesel korral maitserohelisega)
1 l juurviljapuljongit (ee..mul vist nii palju polnud :)
2 dl rõõska koort
soola, kui vaja ja pipart ka

Haki porru parajalt peeneks. Sulata potis või, lisa jahu, sega ja prae kuldkollaseks. Lisa 1/4 puljongist, sega ja lisa vähehaaval, segades ülejäänud puljong. Keeda viis minutit, lisa juust, koor ning keeda kuni juust on sulanud. Lisa hakitud porrulauk ja maitsesta soola ja pipraga.Kõik :) nii lihtne, eks! Jälle :)


Kommentaare ei ole: