esmaspäev, 13. oktoober 2008

Hawaii kalasupp

Tükk aega otsisin, kust see Hawaii kalasupp pärit on, aga vot ei leidnud üldse. Igatahes üks kahest kalasupist, mida mulle meeldib teha, on kalasupp kookospiima ja karripulbriga. Pildi saan ehk järgmine kord lisada, fotoaparaat sõitis väljamaale.
Jätkub vabalt kolmele, kui kõik kolme taldrikutäit ei söö (nagu mina just äsja), siis ilmselt ka neljale.

Mina panen sinna sisse:

võid, hautamiseks
1 porru või sibul
3 sellerivart
2 porgandit
3 kartulit
1-2 cm jupp ingverijuurt
puljongit või vett ja puljongikuubik
200 ml kookospiima
2 tl karripulbrit (lapse pärast panen ise mahedat, aga vähe vürtsikam oleks ka mõnus)
1 pakk külmutatud heiki või mõnda muud valget kala
maitse järgi soola ja pipart

Valmistan enamasti nii, et kõigpealt hakin köögiviljad ja kala suuremateks kuubiku moodi tükkideks. Siis hautan kaane all võis porrut, sellerit ja porgandit natuke aega. Lisan veidi vett, hautan veel, lisan veel vett ja siis veel vett... noh, vist et hullusti maha ei jahutaks. Keedan veidi, lisan kartulid, jälle keedan :) Seni kuni köögiviljad on napilt pehmed. Valan juurde kookospiima, lisan karripulbri ja kalatükid ja keedan veel umbes 5 minutit, kuni on valge, mitte selline läbipaistev enam. Ongi valmis.

Üks üsna sarnane supp on siin ka.

1 kommentaar:

Pille ütles ...

Mulle see "üsna sarnane supp" väga maitseb! Mõnusalt mahe (kookospiim), samas vürtsikas. Aga ma kartulit ei pane..