teisipäev, 14. oktoober 2008

Üleeile tegin Tarte Tatini. Ega ma muidugi jälle poleks teinud (nagu beseegagi oli), aga no seal Nami-Namis eks, kästi. Jube hea, kui vahepeal sunnitakse oma hirmusid ületama, sest nagu eespool mainitud beseegi puhul, osutus kook täiesti reaalselt saavutatavaks. Väga hea kook tuli. Kõik söödi ära.

Retseptiga oli väike paanika, alustasin ühega, vahepeal vaatasin teist ja siis ühe osa tegin hoopis natuke kolmanda järgi :) Varsti teen uuesti, siis katsun mingi konkreetse retsepti enda jaoks meelde jätta. Pildi järgi ajab mul isu pigem ära, aga õpetuse järgi meeldis mulle see Gordon Ramsay variant. Ilmselt teen järgmine kord selle taina ja Ramsay karamelli.




Õhukesevõitu tuli, sest mul oli hirmus suur pann.

5 kommentaari:

irmasista ütles ...

Öhuke ongi öige, ma olen neid koogi kodumaal alati sellisena näinud:)

ütles ...

Aaa..jajaa, muidugi :) Kodus teil pole mõnda Tarte tatini traditsiooni spetsialisti? Muidu nagu ma aru olen saanud, siis lehttainas ja muretainas ja kõik sobivad. Oled ise ka teinud?

Pille ütles ...

Pildil näeb täiesti 'õige' välja! Ja loodetavasti Sa ei pane pahaks, et "nami-namis kästi" seda õunakooki teha :D

irmasista ütles ...

mina olen Pr.maal alati lehttaignaga teinud-söönud. meenub yks soolane Tarte Tatini sugulane, mis sai tehtud endiividega ja nimeks oli Turte;) vääga maitsev. kui retsept huvitab, siis ma vöin saata.

ütles ...

Ei pane pahaks tõesti, sest muidu mul poleks pealehakkamist või julgust teha selliseid asju (eriti tänulik olen Pavlova üle). Ühesõnaga otse vastupidi, Pille, loodan, et seal edaspidi ka... :)