reede, 3. oktoober 2008

Peedivõileib


No mul lemmikvõileib koosnes täna lõunal sellistest asjadest:
(ta koosneb sageli umbes sellistest asjadest, aga enda tehtud või ei ole alati käepärast ja basiilikut pole ka taibanud varem peedi peale panna)

peenleib
isetehtud õrnal soolakas ja pisukese basiilikuga või
tavaline Eesti moodi juust
ahjus küpsetatud peet - viilutatud, natukese oliiviõli ja palsamiäädika, soola-pipraga segatud
basiilik

Hullult hea. Hullult hea :)

7 kommentaari:

irmasista ütles ...

sul on selles nami-nami lingis viga;)

kardemon ütles ...

mul oli ka ükspäev basiilikut üle ja sõin juustuleival.. leib-või-basiilikulehed-juust... mõtlesin et hirmus hea.. ja nüüd siin näen ka. peediga variandi jätan kõrvataha ;)

ütles ...

Ilmselt kõige lihtsam on basiilik tomati peale panna :) Aga peediga soovitan proovida. Just söön siin isegi jälle peedivõileiba :)) - seekord maitserohelisega toorjuustu ja leiva peal.

Irma, kas ikka on viga? Ma ei näinud viga..

irmasista ütles ...

nami.nami.blogspot on sul:)

irmasista ütles ...

muide, suurepärane on basiilik minu shokolaadikeeksis:) uiii, ja banaan on ka kaaslaseks.

Pille ütles ...

Täitsa minu maitse järgi võileib!! (Peediteemasse! Peediteemasse!!)

ütles ...

:)saab tehtud!