teisipäev, 3. veebruar 2009

Ühe koogi lõpuks ikka tegin. Jamie Oliveri raamatust porgandikoogi.
Kuna ma räägin ja mõtlen toidust palju, siis on täiesti arusaadav, kui olen jätnud mulje, et oskan süüa teha ka. Tegelikult päris nii need asjad pole. Mõned lihtsamad toidud õnnestuvad, selliseid retsepte olen siiagi pannud. Porgandikook läks natuke untsu, ei tulnud nii hea kui eelmine kord, kui ta tuli ikka jube hea :)
Teine asi, mis viimati totaalselt untsu läks oli Falafel. See polnud mul muidugi esimene kord, kui falafel untsu läheb, õnnestunud on vaid mingid falafelilaadsed kotletid. Tainas tuli tegelikult ilus ja tainast vormitud pallid olid nii armsad. Olin veel ka selles mõttes eriti tubli, et tegin kõik pallid valmis ja siis alles asusin küpsetama. Küpsetamisel aga lagunes kõik koost. Pealispind küpses ära ja siis hakkas järjest tainast seest välja ajama, kuni pann oli frititud pudi täis. Paar üksikut falafelit esimesest pannitäiest peaaegu õnnestus ja minu suureks rõõmus arvas, laps, et päris hea :)


3 kommentaari:

irmasista ütles ...

kus siis porgandikoogi retsept on?! paluks:)

ütles ...

Olemas! :) Aitäh nõudmast!

irmasista ütles ...

Tead, ma söin tyrgi restoranis nii head hummust, et nyyd igatsen seda taga. Ostsin poest yhe hummuse, aga see hakkas täiesti vastu:( nyyd mötlen, kuidas teha mind rahuldav hummus. On sul möni hea retsept?