esmaspäev, 8. august 2011

Kabatšokipätsikesed


Kabatšokk ei anna armu - kui on tema aeg, siis teda ikka on. Eks ma siis olen teinud pastat ja natuke panin püreesupi sisse ja siis niisama olen ka praadinud. Cook with Jamie raamatust jäid silma ka ühed sellised hõredamad kabatšokipätsikesed. Lisan siia enda koguste ja muudatustega retsepti. Võib veel öelda, et praadida oli neid paras tüütus, serveerimisest rääkimata, nii et seda osa peaks veel täiendama, aga väga maitsvad olid need sellegipoolest.

1 suur või kaks väiksemat kabatšokki (no ma ei teagi täpselt tegelikult selle koguse kohta, aga all pildil on näha palju seda hakitult tuli)
2 väiksemat sorti muna, kollane ja valge eraldi
supilusikatäis jahu
valget pipart
pisut päris teravat magusat tšillikastet, kuigi võib proovida ju ka värske hakitud tšilliga, nagu Jamie algses retseptis oli
suurem peotäis riivitud juustu
veidi hakitud maitsetaimi


Lõika kabatšokk pikuti neljaks, nii et saab pehme keskosa maha lõigata. Haki kabatšokk päris peenteks tikkudeks (minu meelest peaks neist ka pisut vett välja meelitama, aga päris kindel ma ka pole. asi selles, et mul seisis segu üle tunni ja läks päris vesiseks, nii et pigistasin vett välja enne praadimist, kaotades nii ka osa lisatud munast, enne kokku segamist oleks parem olnud seda vett välja tõmmata, ilmselt soola ja pigistamise või tupsutamise teel). Lisa munakollane, jahu, pipar ja tšilli(kaste), riivitud juust, maitsetaimed ja sega segamini. Vahusta munavalge näpuotsatäie soolaga tugevaks vahuks ja lisa ettevaatlikult kabatšokisegule. Prae pannil väikeste õhukeste portsude kaupa. Mul oli nii, et kui pannilt ära tõstsin, olid pätsid üsna vedelad, aga juust tahenes jahtudes natuke. Söö soojalt, jahtudes ei ole pätsid enam nii head.

Kommentaare ei ole: