laupäev, 20. august 2011

Hommikusöök


Lugesin raamatust Prantslannad ei lähe paksuks ühest mõnusast hommikusöögist. Jutt selle juurde äratas uudishimu, nii et juba järgmisel päeval varusin vajalikud asjad ja valmistasin seda omale õhtusöögiks :) See on tõesti maitsev ja pakatab tervislikkusest. Vaja läheb, ühe portsu jaoks, pisut mugandatud versioonis:

maitsestamata jogurtit (
kasutasin talujogurtit, kus sees vaid piim ja juuretis) (nõutakse minult koguseid, aga ma ei tea, retseptis oli öeldud 4-5 spl, aga minu jaoks oli seda vähe, nii et olen pannud umbes sellise koguse, mida süüa tahan)
(kodujuust (
kah turult) -seda tegelikult retseptis ei olnud, oli kirjas, et võib kasutada jogurti asemel, kuid hoiatati naatriumisisalduse eest, ma ei oska kommenteerida, miks. Aga mina panin nii jogurtit kui kodujuustu ja minu meelest oli nii väga hea)
1 tl mett
1 tl linaseemneõli
1 tl sidrunist pigistatud mahla
neljaviljahelbeid
,
või mingeid muid helbeid
Kreeka pähkleid
või muid pähkleid :), hakitult, ja mina lisasin ka pisut üht seemnesegu, mida mul kodus oli.

Sega
kokku kõigepealt kodujuust ja jogurt. Seejärel ükshaaval juurde mesi, linaõli ja sidrunimahl. Lõpuks helbed ja hakitud pähklid.

Kommentaare ei ole: