kolmapäev, 27. oktoober 2010

Et asjad võimalikult segaseks ajada (mul oleks tõesti mitme leheküljega blogi vaja!), tahaks teha ühe postituse, mida ma pidevalt muudan ja mille leiab edaspidi sildi -uued kohad - alt. See on tõesti eelkõige mulle endale, et ei oleks nii, et ma olen järjest näinud mitut uut restorani/baari/kohvikut ja siis kui juhtub tekkima võimalus välja sööma või jooma või niisama istuma minna, siis pole õrna aimugi, kuhu minna ja kus ja millised need uued kohad olid. Kommentaarid ja soovitused on muidugi ikka teretulnud!

Lisan siis nüüd need mis hetkel meeles on.

* Nägin bussijaama lähedal kohta nimega Hinkaalimaja - nüüd käidud, oli pisut kallis, aga väga põnev ja maitsev. Mina sõin juustutäidisega, laps sõi lambaliha täidisega hinkaale.
* Drink Bar Müürivahe ja Väike-Karja nurgal, suur õllevalik ja räägiti (naised restoranis rääkisid), et päris põnev (Briti?) menüü ja üldse mitte kallis - käisin korra, nii oligi, meeldis.
* Korea restoran Kunderi tänaval? - kolis Pärnu maanteele
* Ramen ja sushi baar Sakura: http://www.restoransakura.ee/ - olen nüüd korduvalt käinud ja väga meeldib, olen söönud misosuppi, sushit, tempurat, nuudleid. Hinnad on enam vähem ja maitseb ka hästi.

2 kommentaari:

Pille ütles ...

Marju, too Korea koht on vahva, soovitan! (Võin ka ise kampa lüüa, kui päevasel ajal lähed :))

Moses on juba ammu-ammu kinni :( (Aga tundub, et samas kohas on nüüd kohvik "Jerusalem"?? Vt http://www.ejc.ee/templates/articlecco_cdo/aid/1253728/jewish/Caf.htm ). Ma töötan ju üsna lähedal, peaksin mööda jalutama ja uurima seda asja.

ütles ...

Oi, aitäh teatamast, Pille! Kartsin ka midagi sellist tegelt.
Aga üks kohv ja muus selle juurde kuuluv on mul sulle soolas igal juhul :) Hoiame ühendust.