neljapäev, 8. jaanuar 2009

Mul on mingi küpsisehaigus. Tahaks kogu aeg küpsiseid teha ja küpsiseid süüa, hommikuks kohvi kõrvale eriti. Ja päeval vaatetornis on ju ka mõnus näksida. Või siis kodus lõunasöögiks. Aga kogu aeg samu küpsiseid ei taha, nii et ma siis natuke katsetan. Esimesed, ingveriga, läksid untsu. Maitse oli küll ok, aga vajusid üsna kokku ja vist liiga nätsked olid ka. Teised olid head, õnnestusid mõlemal korral. Kolmandad, vajusid veel mõnusamini pannil kokku kui esimesed. Retsept seekord pärit ühest blogist, siit. Võimalik, et kogused olid natuke paigast ära ja võimalik, et proovin uuesti, sest midagi neis ikkagi oli..on. Aga süües saavad sõrmed oioioi kui rasvaseks ja hambad väsivad vära. Kui järgmine kord paremini tulevad, panen retsepti ikka siia ka üles.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

tead, mul on sama haigus vist:) kogu aeg tahaks küpsiseid teha ja osta ja süüa, ise tegin shokolaaditükkidega küpsiseid, neid pakse ja pehmeid, head olid, lähipäevil võtan siit lehelt ka mingi retsepti ette!

ütles ...

:))
Loodan siis sinu küpsiseid (šokolaaditükkidega) (või sidrunikooki?) kah nautida,ehk umbes nädala pärast? Peab vist ikka helistama selles suhtes :)

irmasista ütles ...

sinu kirjelduse kohaselt arvan, et retseptis on ülearu rasvainet ja vähe jahu.
muide mulle meenus, et mu isa tegi mulle kunagi kaerahelbe küpsiseid, kus oli sees pihlakajahu! unustamatu maitse, kergelt mõrkjas.
selle pihlakajahu jahvatas ta oma korjatud ja kuivatatud pihlakatest - kohviveskis.