teisipäev, 16. september 2008

Falafel sellist moodi

Paistab selline blogimise päev olevat. Aga tegin täna üle pika aja falafeleid erinevatel põhjustel - 1. olen neid ammu tahtnud teha, eriti just et veel aiasolev petersell ära kasutada ja maitsevad ka ju 2. Nami-namis oli köögiviljakotlettide kooskokkamine, aga nüüd just selguski, et mu koktletiki ei kvalifitseeru (kuivatatud tooraine) 3. midagi oli õhtuks ju süüa vaja teha.

Retsept oli seekord Vahemere maade kokaraamatust nime all garbanzo ubade kotletid ja erinevalt mu varasematest variantidest oli seal ka kartulit, üks toores kartul. Aga muidu ikka sama lugu, et sibul, küüslauk, hulk peterselli, kikerherned ja kartul köögikombaini ja segu segamini. Siis maitsestada - vürtsköömned, koriander (jahvatatud seemned), sool, pipar... pune oli ka, aga seda mul polnud. Ja natukeseks seisma (retseptis oli kaks tundi, aga mul üks käis iga minuti järel köögis mingit näksimist nõudmas, nii et pidin kiirustama. Enne praadimist lisasin veel 2 spl jahu ja 1 tl küpsetuspulbrit.

Samal ajal, kui kotletitainas settis, tegin ma kastme, põhiliselt tomatist. Päris retsepti järgi, üle poole tunni keetmist, väga cool :)

Ja lõpuks kuskuss ja oligi :)

Siis sättisin pilte teha, tõstsin neid kotlette nii ja naapidi. kastmega ja ilma... Kaks enam vähem pilti siin ka:


2 kommentaari:

Pille ütles ...

Marju, Sa võid need kotletid ikka n-ö "üles anda". Ütle lihtsalt, et kartulikotletid kikerhernestega :D :D

ütles ...

:)))
tegelt muidugi kikerherned olidki soolvees...