reede, 9. oktoober 2009

Üllatavalt maitsev roog tuli välja kuuest tomatist, 100 ml tomatikastmest (passata oli pakile kirjutatud), ühest sibulast, lusikatäiest suhkrust, sortsust sojakastmest, mõnest oksast tüümianist, kalast ja riisist.
Retsept on siin
bbcgoodfoodi lehel ka, peaaegu sama.

Tegemisel muud põhimõtteliselt polnudki, kui et praadida sibulat mõni minut, lisada siis tomatid ja tomatikaste, veidi hiljem ka suhkrut, sojakastet (vajadusel soola-pipart).
Lasin sel kastmel mõnuga haududa, sest samal ajal tegin ka õunakooki :) Usun, et 15-20 minutit tasakesi podises.
Samal ajal keetsin ka riisi. (Mulle Tallinnas karrit tehes (aaa! pidin sellest ju ka kirjutama, täiesti ununes!) meeldis riisi keetmisel hästi see nipp, et kui riis on peaaegu valmis ja vesi otsas, tõstad poti tulelt, paned poti ja kaane vahele köögirätiku ja jätad veel aurus küpsema riisi natukeseks).
Kui õunakook oli ahjus, riis valmis, sain aega kala tomatikastmele asetada. Natuke riputasin kalale soola, panin pannile kaane peale ja hautasin seal siis u 5 minutit. Kala oli mul tavaline külmutatud heik, sinakas pakendis, aga ma ei tea, kas asi oli selles, et kala sulas kaks päeva külmkapis või oli see kaste talle väga meeltmööda, igatahes jäi kala väga hea ja mahlane.
Algses retseptis oli öeldud, et serveerige aurutatud kartulitega, aga riis tundus parem ja pealegi on mul siin üks, kes millegipärast kartulit (kui tegu just pole friikartulitega) eriti ei taha.

Ma ei oska eriti neid toite sättida, aga pilti üritasin heast toidust ikka teha :), et oleks aimdus, milline see roog oli.



Kommentaare ei ole: