teisipäev, 11. august 2009

Ma olen siin eespool kirjutanud, kuidas ma kaks korda jätsin retsepti üles kirjutamata, arvates, et ilmselt ei lähe meelest ja kuidas ma siis kurja vaeva nägin pärast retsepti taaselustamisega... Tabasin end nüüdki mõttelt, et pole vaja üles kirjutada, mida head suuremale seltskonnale süüa teha - kõik oli ju nii lihtne ja meeldejääv. Siiski..
Tavalised suured lehttainaplaadipirukad jäävad vast meelde küll. Võib teha nii hapukoore-muna-juustu kattega kui ka niisama juustuga. Suvikõrvitsaga on hea mahlane, aga soola ja pipraga ei tohiks koonerdada. Punase sibulaga jääb aga imeline lihtsalt. Punase sibula täidisega on ka see hea asi, et võib varem valmis teha. Nii et valmistasingi eelmisel õhtul nö sibulamoosi u 6st suurest punasest sibulast, võist, punase veini äädikast ja suhkrust. Praadisin-hautasin kokku isegi ehk tunnike. Jätkus ühele suurele plaadipirukale vabalt ja rohkelt. Peale valasin siis hapukoore-munasegu (u 400 gr hapukoort ja 4-5 muna) ja riivisin juustu ka.
Hommikuks olen sageli teinud muna-juustuseguga sooje võileibu, seekord aga tabas mõte teha ahjuomletti. Niisiis omlett nr 1: 20 muna, pisut vett, pakk kodujuustu, 1 peenelt viilutatud paprika, soola-pipart. Ahjus u 20-30 minutit ja siis juustu peale ja valmis. Ühest plaaditäiest tuli 9 korralikku tükki. Omlett nr 2: 20 muna, veidi hapukoort, pisut vett, kabatšokiviile, paprikat, soola-pipart. Ja jälle ahju ja pärast juust peale.

Kommentaare ei ole: