kolmapäev, 3. november 2021

Püreesupp kõrvitsaga

Ma tegin mõni päev tagasi nii imeliselt maitsva püreesupi, et pean siia kirja panema. Viimasel ajal olen teinud püreesuppe, kus annavad jõudu läätsed. Mulle meeldib, mõnusalt tummine. Minu arust teine püreesupi õnnestumise nipp on paprika. Paprika on püreesupis justkui selline salajane koostisaine, mis annab mingi mõnusa tugeva maitsevarjundi ja innustab sööma :)
Siin supis läätsi ei ole (paprikat on) ja supp on pigem siidine ja kreemjas, aga ikkagi väga toitev. 



Sellest kogusest jätkus kolmele

1 sibul
2 keskmist porgandit
1 punane paprika
sama palju kõrvitsat kui kõike muud kokku (mul on natuke arusaamatu kõrvits, paistis selline tavaline kõrvits, aga viljaliha oli ikkagi tumedam ja erksam, mitte selline helekollane. Muskaatkõrvits sobiks vast kenasti ja küllap veel mõni.

Lõika kõik kuubikuteks. Prae potis või sees keskmisel kuumusel sibulat ja porgandit väheke, lisa paprika ja siis millalgi kõrvits. Arvan, et kokku kuumutasin sedasi nii 10 minutit. Siis lisa vesi, nii et kõik oleks kaetud. Mina panin ühe köögiviljapuljongikuubiku ja muud mitte midagi, ei ühtki maitseainet ega soola ega midagi. Jäi täiuslik. Võis praetud köögiviljad andsid ilmselt nii palju palju maitset. Keeda pehmeks, püreesta ja head isu!



Kommentaare ei ole: