pühapäev, 13. detsember 2015

Parimad pannkoogid

Meil on kombeks teha pannkooke pühapäevaõhtuti. St mul. Hommikul ei jõua. Ning taina teen nüüd alati enda tõlgitud Suure Kokaraamatu retsepti järgi. Paar korda olen arvanud, et olen juba nii proff, et teen ise taina, aga siis on untsu ka läinud. Kui pannkoogid jäävad ainsaks toiduks õhtul, siis teen tavaliselt nelja sööja jaoks topeltportsu tainast. Ja kord hoopis paksusid pannkooke tehes (kuigi ikkagi sellest samast raamatust) avastasin, et kahe panniga on palju parem teha, ikka poole kiiremini läheb :)

Õhukesed pannkoogid

125 g jahu
2 suurt muna
20 (2 spl) vanillisuhkrut
pisut soola
250 g külma piima
40 g sulatatud võid (ehk 2 spl, aga mulle tundub, et mul on natuke rohkem läinud)

Sega ained kokku ja tõsta kauss 2 tunniks külmkappi. Tainas peaks olema 15% rõõsa koore konsistentsiga.

Küpseta oma parimal pannkoogipannil!


Paksud pannkoogid

150 g piima
2 suurt muna ja 1 munavalge
40 g sulatatud võid (2 spl)
20 g kuldset siirupit
20 g (1spl) suhkrut
200 g sõelutud jahu
2 tl küpsetuspulbrit

Sega kõik peale munavalge kokku ja tõsta 2 tunniks külmkappi. Vahusta munavalge ja lisa tainale vahetult enne küpsetamist.

Kommentaare ei ole: