laupäev, 24. detsember 2011

Sidrunikreemiga küpsised

Neid küpsiseid tehes meenus mulle, miks ma küpsisevahetuses osalesin - küpsiseid teha on nii mõnus! :) Neid polnud tõesti väga raske teha. Aga tegelikult tegin ühed veel, mis järjekordselt ei õnnestunud ja mis läksid otsejoones prügikasti. Kahtlustan, et mu massiivsel Cookie Bookil on kogustega probleeme, võid on mitmel korral saanud liiga palju isegi siis, kui olen jahu juurde pannud, sest on tundunud, et nii peaks.

Hapuka südamega magusad küpsised

175 g võid, toatemperatuuril
150 g suhkrut
1 sidruni riivitud koor
1 apelsini riivitud koor
2 munakollast
50 g mandlijahu (mina uhmerdasin mandlihelbeid)
225 g jahu (pärast esimese portsu küpsetamist märkasin, et oli "self-rising flour", lisasin siis järgmisele portsule ka küpsetuspulbrit, aga minu meelest polnud üldse vajalik)
sidrunivõiet (kuna tegemisõpetust juures polnud, kasutasin poest ostetud sidrunivõiet)
mandlihelbeid peale riputamiseks


1. Sega või ja suhkur heledaks ja õhuliseks. Sega hulka ka apelsini ja sidruni koor. Lisa munakollased ja mandlijahu ning sega korralikult läbi.
2. Kuumuta ahi 160 kraadini, kata küpsetusplaat küpsetuspaberiga.
3. Vormi tainast väiksed pallid ja tõsta küpsetusplaadile, suru madalaks ja pöidlaga auk keskele. Tõsta augu sisse lusikaga sidrunivõiet ja tõmba augu servad veidi kokku. Puista peale veidi mandlihelbeid ja küpseta umbes 20 minutit, kuni küpsised on pealt kuldsed.

1 kommentaar:

Liilia ütles ...

aitähh, need küpsised maitsesid väga head! veetsid nad küll jõulupühad postkontoris (kuna meie kolkapostkontor oli pühade tõttu 22-27.dets suletud), aga ikkagi olid nad ilusad ja rõõmsad!