esmaspäev, 7. september 2009

Struudel


Struudel on jällegi üks neist asjadest, mida ma ilma Nami-nami kooskokkamiseta (juba nr 19!)naljalt tegema ei hakkaks. Aga huvi oli ja teised ka tegid ja nii ta siis läks :) Olin juba retsepti kusagilt välja valinud, kui tulin ideele kasutada oma armsat Cook´s Booki ja tegingi siis taina selle alusel. Samuti tegin sealt lisaks marjadele munatäidise.
Veider lugu on muidugi see, et kui kõik teised ja tõepoolest kõik teised on teinud normaalseid struudlitainaid, kuhu läheb võid umbes 50 grammi, siis minu tainasse läks võid 250 gr. Võid oli vaja selitada, nii et kokkuvõttes läks tainasse seda veidi vähem, aga ikka päris palju, arvestades et jahu oli 300 gr ja lisaks veel ka 150 ml sooja vett. Hirm oli mul seda tainas segades. Aga ta oli nii mõnus pehme ja soe ja lausa sulas käte vahelt ära.. Pärast tunnist seismist oli tainas täiesti rullitav (jahusel voodilinal), venitamiseks küll minu meelest natuke liiga õhuke ja vedel. Kõige raskem osa oli struudli tõstmine ahjuplaadile, aga kuidagi Pärdiga kahepeale saime sellega hakkama. Struudel tuli maitsev (pohlade ja õuntega) ja proovin vist küll veel, sest polnud üldse väga hirmus :) Vastupidi pigem.

Retsepti kirjutan ka siia varsti, aga mulle tundub, et mõistlik on siis kasutada normaalse võikogusega varianti nt Kardemoni blogist või siit või siit või .. :) valik on lai, nagu näha.

1 kommentaar:

MARDIKAS ütles ...

Ma pole kunagi isetehtud struudlit söönud. Ostan alati poest, meil nii odav, et ei viisti kuidagi ise selle tegemisega jändama hakata. Aga ise tehtud on kindlasti parem!