laupäev, 21. november 2009

Meekook

Jälle võtsin ette ja proovisin valmistada midagi, mis mul ilmselgelt üle jõu käib. Ma ei tea, miks see nii on, aga no ei oska. Teen täpselt retsepti järgi ja ikka läheb untsu. Kokkuvõttes tuli enam vähem, aga tegemine oli hirmus. Sellegipoolest sõi valmis kooki isegi laps (kes küpsetisi põhimõtteliselt ei söö) ja arvas, et maitseb täpselt nagu meekook. Tore :) Tainas tuli kohutavalt kleepuv ja ma olin nii kurb, aga määrisin taina siiski küpsetuspaberile ja küpsetasin oma 7 "lehte" ära. "Lehed" jäid mõnusad paksud ja maitsesid hästi.

Kasutasin nami-nami retsepti, mis asub
siin.

4 kommentaari:

kateriina ütles ...

mul on meekoogiga sama asi vist, olen teinud, tegemine oli jube ja minu arust jäi see tulemus ka jube. peamiselt vist sellepärast, et need "lehed" liiga paksud jäid..

ütles ...

Oleks kasulik vaadata vist, kuidas seda kooki PÄRISELT tehakse.

Unknown ütles ...

7 lehte. hullumeelne. tahaks midagi soolast syya. kõht on tyhi.

irmasista ütles ...

Mäletan kuidas ma seda kooki 7 a tagasi oma synnipäevaks tegin, see vöttis umbes pool päeva!!! tainast määrisin vist löpuks märgade kätega paberile. See oli kohutavalt väsitav kook, aga nii maitsev, et sai kohe otsa:) olid muide ise ka mul kalamajas kylas:))